Doeksen lanceert magazine en fotowedstrijd

Rederij Doeksen is druk bezig met marketing, onder andere onder de naam HE-LE-MAAL. Steeds meer marketing verloopt via het internet. Nieuw in deze is het magazine Vrij.
Het digitale magazine bevat video’s en bewegende flash-delen en is daarmee alleen online te bekijken. Door het magazine krijg je meer informatie over Rederij Doeksen, de eilanden en de acties van de rederij.
Waarschijnlijk zal het magazine een aantal malen per jaar uitkomen, aangezien Doeksen dit de editie Zomer 2010 heeft genoemd. Rederij Doeksen beschrijft het magazine als “… een magazine vol leuke informatie over Terschelling en Vlieland, boeiende interviews en aantrekkelijke aanbiedingen. Lees, beleef de eilanden en kom helemaal in de vakantiestemming!”
» Bekijk hier de eerste editie van het Vrij-magazine (Zomer 2010)
Fotowedstrijd
Naast het magazine Vrij, heeft Rederij Doeksen een fotowedstrijd gelanceerd. Voor de winnaar looft Rederij Doeksen 100 euro aan cadeaubonnen én een meet-and-greet met de kapitein uit. Rederij Doeksen zoekt de mooiste foto van wat er aan boord valt te zien en te beleven.
De ingestuurde foto’s kunnen echter wel door Rederij Doeksen gebruikt worden voor promotionele doeleinden. Hier dien je namelijk akkoord mee te gaan bij het insturen van de foto. Dit betekent dat je je ingestuurde foto zo terug kunt zien op een poster of in het dienstregelingboekje van Rederij Doeksen.
De uitslag zal in de volgende editie van het Vrij-magazine gepubliceerd worden. Wanneer deze uitkomt, vermeldt Rederij Doeksen niet.